- Úvod
- Blog
- Aktuality a informace
- FAQ - Nejčastější otázky zákazníků vzhledem k situaci
19.03.2020
FAQ - Nejčastější otázky zákazníků vzhledem k situaci
Je možné navštívit prodejnu?
Ano, naše prodejna je otevřena standardně, věnujte však zvýšenou pozornost při ochraně vašeho zdraví. Nasaďte si roušku. Platby prozatím přijímame i v hotovosti, máme platební terminál pro platby kartou.
Je možné si objednat v e-shopu?
Ano, e-shop funguje standardně.Máte dostatek zboží na skladě?
Ano, máme, i naši dodavatelé fungují standardně.Jak můžu objednávku zaplatit?
Platba může proběhnout všemi možnými druhy platby. Tedy dobírka, platba kartou, platbu přes platební bránu nebo převodem na účet. Doručení s dobírkou je možné, přepravci přijímají i hotovost.
Můžu si objednávku vyzvednout osobně?
Zde platí stejná pravidla jako u návštěvy prodejny, viz. výše.
Jak nyní probíhá doručování?
Všichni naši přepravci fungují standardně, změna je jen při předávání zásilek, kdy platí pravidla stanovená rozhodnutím vlády, roušky, eliminace kontaktu a pod. Doba dodání zůstává nezměněna, tedy do druhého dne, u větších zásilek 48 hod.
Závěrem
Neustále sledujeme aktuální dění, abychom vám poskytli co nejčerstvější informace, které budeme zveřejňovat na této stránce.